tisdag 30 december 2008

Systeryster

Jag och systeryster på bild. Jag har just kommit hem efter att ha skrinnat i två timmar med mina småsyskon. Det är så roligt när det har frusit på lite så att det går! Igår var jag till Åbo och handlade. Jag hade tänkt ta bilder på det jag hade köpt men orkade inte... Det var i alla fall två blusar som var långa så man kan ha dem till både jeans och leggings eller strumpbyxor. Sen passande till det köpte jag ett par mörkbruna tights och vita stickasockor. Nånej, stickasockor man kanske inte skall kalla det, men strumpor som var knälånga och tjocka i alla fall. Jag laddade upp med täckstift också, två stycken plus minrealpuder som jag har provat idag och ja, det verkar bra. En av de där blusarna var ett så kallat fynd, 10 euro! Den hade kostat 59 €. Imorgon är det nyårsafton och vi har bjudit gäster till oss för en gångs skull. Det blir säkert trevligt. Jag hade faktiskt också tänkt att jag skulle ta en liten resumé av 2008 imorgon, men jag tror inte att jag orkar. Vi får se. Gott nytt år i förhand nudå i alla fall!

1 kommentar:

  1. jooo jer hede me 2008! :D
    ahahhaa guud va billigt me 10 euro, jämfört me 69 ><' elr va de 59?

    SvaraRadera