torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!

Gott nytt år! Så, jaha... Nu är det 2009. Jag har inte orkat skriva någon resumé av mitt år ännu, men jag hoppas att jag orkar göra det imorgon! Det har väl inte varit något speciellt händelserikt år skulle jag säga, förra året (2007 då) hände det mycket mer. Några av de större händelserna under det gångna året var väl lettlandsresan och bröllopet där. Det var roligt tycker jag. Sen så har det väl hänt lite allt möjligt också, jag börjar mer och mer gå tillbaks till mitt 'gamla' jag till exempel. Plus att jag har börjat spara långt hår! Nä okej. Det där var inte något speciellt, men faktum är att jag inte kommer på mer just nu. Jag kanske borde skriva en sammanfattning som bara jag får läsa, där jag kan ta med lite mer olika saker som inte är ämnade för allmänhetens ögon! By the way, min nya jeansblusklänning är fin! Men godnatt och ha en fin fortsättning på det nya året, jag hoppas att det blir ett bra år.

2 kommentarer:

  1. HAHA söt bild på den där bilden på du o agnes btw! :'D
    gott nytt år sophia! <:
    du kom ju ti korsnäs på sommarlovet o!! :D men åh, 2007 va så kul,hihi! på vintern va vi vi rinken hela tiden o VÅREN va skitkul, o sommaren o! men hösten va it lika kul, men den va no kuul o !!!!! HIHI. HAHHA. (: iallfall, 2009 måst bli bäst! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, tack! 2007 var ett såntdär bra år som är ganska svårt att slå! Vintern å våren å början på sommaren va så myysig då. :> Jaa, hoppas att de kommer ett såntdär bra år igen snart!

    SvaraRadera