måndag 5 januari 2009

Forum

Det har just gått upp för mig... Jag är förlorad. Det var igår det hände, när jag tänkte titta om det stod någonting om prenumerationer på tidningen Fridas hemsida. Jag fann dock ej vad jag sökte, men en liten länk fångade min uppmärksamhet... Forum. Jag älskar att läsa de där forumen där det främst är flickor som håller till. Man kan läsa folks åsikter om en massa roliga, världsliga saker! Men säkert finns det också lite djupare grejer också förstås. Saker som hälsa, skönhet, kärlek & relationer, hobbys och en massa random. Det är mycket underhållande. Sen ville jag försöka logga in där också, för jag hade faktiskt registerat mig där någon gång. Såklart mindes jag inte mitt användarnamn, men jag gissade, och gissade rätt! Ni vet i alla fall vad jag sysselsätter mig med framöver i alla fall...

1 kommentar:

  1. haha :D men nu fattar jag inte riktigt varför du sätter datum när du ska lyssna på låtarna igen? ^^

    SvaraRadera