torsdag 4 september 2008

My painted face.

Regler:
1. ställ in musikspelaren på blandat
2. byt låt efter varje fråga
3. skriv ner låten som svar på frågan, FUSKA INTE

Hur mår du idag?
You are my dream...

Hur kommer dagen idag att vara?
My pledge of allegiance.

Vad var de första du tänkte när du vaknade?
Waves...

Vad är de sista du kommer att tänka innan du somnar idag?
Don't cha!

Vad skulle du få heta om dina vänner bestämde namn åt dig?
Just like a pill...

Hur är det med kärleken?
White night fantasy...

Vilken låt passar bäst in på den du är kär i?
Traveler in time.

Hur mår dina vänner?
Victoria's secret.

Tycker dina vänner om dig?
Gothic Christmas..!

Hur ser folk dig?
Lalala girl...

Spanar folk in dig?
Tired of being sorry!

Kommer du alltid att bo kvar i Finland?
Gimme! Gimme! Gimme!

Hur kommer du att dö?
My dream but a drop of fuel for a nightmare.

Vad skulle du ha hetat om du var född i framtiden?
Leave it behind!

Vilken är din oturs låt?
Neverland.

Vilken är din tur låt?
Cloud nine...

Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
Are U ready?

Vilken låt beskriver din personlighet mest?
Take off 2 paradise!

Hur går det med ditt liv?
Dream a dream...

Hur kunde det ha varit i ditt liv om du valt andra vägar?
Final countdown!

Vad ska ditt första barn heta?
The night.

Hur kommer ditt liv att bli?
Clamour for glamour.

Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
Forgivness.

Finns det någon som är hemligt kär i dig?
In nomine patris...

Kysser du bra?
The swan song...
Förlåt för det här... Men jag hade tråkigt, och jag vet att jag har slarvat med skrivandet. Jag saknar Korsnäs, träden, vägen, hösten där. Time pass by... Varför vågar jag inte ha en tight tröja? Folk som är tjockare än mig vågar ha det, men inte jag. JAG ÄR FEG!! Rädd för allting... Eller vissa saker. Jag har läst flera böcker den senaste veckan, och imorgon ska jag till affären. Men mamma slutar först halv fem så det innebär att jag får vara vid dagis en stund... Nåja, snart ska jag gå i duschen och sova sen. Så hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar