fredag 5 september 2008

No fear.

Nu ska jag vara tråkig igen! Eller ja, men jag vill i alla fall fylla i samma lista som igår, men idag med låtnamn som jag väljer själv och som jag tycker att stämmer något så när. UNGEFÄR alltså.

Hur mår du idag?
I'm alive!

Hur kommer dagen idag att vara?
Autumn song...

Vad var de första du tänkte när du vaknade?
Life.

Vad är de sista du kommer att tänka innan du somnar idag?
Cry just a little...

Vad skulle du få heta om dina vänner bestämde namn åt dig?
Angel... (HAHA, kanske inte, men bara för att... Ja, orkar inte förklara, men ni kanske förstår?)

Hur är det med kärleken?
Dance with me!

Vilken låt passar bäst in på den du är kär i?
The power of love.

Hur mår dina vänner?
Somewhere out there.

Tycker dina vänner om dig?
Good enough.

Hur ser folk dig?
Shy...?

Spanar folk in dig?
Complicated...

Kommer du alltid att bo kvar i Finland?
Sounds of freedom.

Hur kommer du att dö?
For the sake of revenge! (Eller kanske int. Men det lät bra.)

Vad skulle du ha hetat om du var född i framtiden?
Dangerous to know.

Vilken är din oturs låt?
-

Vilken är din tur låt?
-

Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
The winner takes it all. (Ehm, jag vet int vad jag menade nej.)

Vilken låt beskriver din personlighet mest?
I wanna be somebody!

Hur går det med ditt liv?
Lost in space...

Hur kunde det ha varit i ditt liv om du valt andra vägar?
Final countdown!

Vad ska ditt första barn heta?
Tallulah?

Hur kommer ditt liv att bli?
Losing grip...

Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
Thank you for loving me...

Finns det någon som är hemligt kär i dig?
Who knows!

Kysser du bra?
Ehm... Who knows! (Igen.)

That's it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar