fredag 14 november 2008

JAG ÄTER INTE M...

Ibland är man på gråthumör. Det kanske också kan kallas trött, då när man kan bli ledsen över allt och gråta för sådant som man inte behöver gråta över. Som ett litet barn. Därför tänker jag bara säga en sak som svar på en annan, lite planlöst för er förstås. MEN JAG ÄTER INTE MYCKET GODIS! Du, som jag syftar på, äter minst lika mycket. Så säg inget om det och antyd inte att jag är tjock. Jag hatar sånt! (Trots att jag säger och tycker det själv hela tiden...)
Nu har jag förmildrat det här inlägget, tidigare var det nästan lite fjortisaktigt och KÄNSLOSAMT. Det gick bara inte, jag vet att det här är lite för mycket men det irriterade mig. Jag behövde få ut det. Imorgon ska jag klippa mig lite, Agnes också, så ska jag in till stan och köpa en och annan julklapp med. Tack för mig, ha en skön fortsättning på den efterlängtade, underbara fredagen som alla älskar! Sturm und Drang - A million nights.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar