fredag 28 november 2008

Vi tänder ett ljus i advent...

Nu har jag inte skrivit på länge! Men den här gången kan jag faktiskt skylla på att jag har haft mycket att göra. Hela veckan har det varit något och först nu är det mesta avklarat. Om man bortser från den halvfärdiga julkalendern åt Henrik, deras inbjudningskort till deras kalas nästa vecka och de två teckningar i teckningspärmen till skolan som ska göras färdiga. Musikläxan är i alla fall gjord, rummet städat och delvis julpyntat och Agnes julkalender fixad. Det kanske inte låter som så jätte mycket, men i praktiken är det en hel del. I alla fall så har jag världens mysigaste rum för tillfället! Istället för rosa och grönt har jag nu satsat på rött och grönt... Precis som jag gjort i juletid i snart, hm... Jaa, fem år med det här kanske.
Imorgon ska mamma, jag och antagligen Agnes samt Henrik på julmarknad. DET ÄR LILLA JUL IMORGON. Jag älskar lilla jul! Det är så mysigt. Fredagen före är också ganska mysig, dvs idag. Jag har nog tänkt ändra min bloggdesign så här när det lider mot jul också, men som jag ärligt kan säga, jag har inte haft tid. Tiden går fort. Jag satt och berättade om lilla julen för sju år sedan för Agnes för en stund sedan. Den var JÄTTE mysig! Trots att mamma inte var hemma till min fasa, så blev den ändå trevlig. Det här var väl lite allmänt om vad jag har sysslat med på den senaste tiden nu då, men nu får det räcka. Glad lilla jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar