söndag 2 november 2008

Scare me to death.

Jag satt just och ritade. Jag skriver en fantasyberättelse och skulle rita en av karaktärerna och insåg hur frustrerande det var att hon såg tio gånger bättre ut än mig. Hur alla ser mycket bättre ut än mig! Jag vill också vara vacker. Sen insåg jag att det enda som är som jag vill på mig är mina ögon. Trots att mitt humör definitivt inte var på topp då började jag nästan skratta och tanken. Det är ganska absurt, att jag verkligen tycker det. EN sak på mig som är okej... Men faktum är att det är sant. Lite deprimerande, jag önskar att det inte var så. I och för sig har det alltid varit så, men när jag var liten var jag i alla fall lite söt, medan jag nu inte ens kan ha håret i hästsvans eller en åtsittande tröja. För att jag är ful. Apocalyptica - S.O.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar