lördag 15 november 2008

Julen kommer och tiden går

Jag är så trött, så trött. Jag borde gå i duschen by the way. Idag klippte jag håret, den syns kanske inte så mycket men det känns finare ändå! Jag var till stan också och köpte julklapp till Karolina, plus att jag köpte en svart- och rödrutig flanellskjorta för 5.80 €. Mamma och jag har gjort julklapp åt vårt fadderbarn samt två andra paket till random barn på barnhem i Lettland kanske det var. Jag minns inte riktigt. Dessutom har jag invigt ett nytt presentskåp idag, eller en presentlåda kanske. Det hade jag i Korsnäs också men det var mindre.
Jag har också tänkt lite på gångna tider idag. Hur det var förut om man går ca sex till sju år bak i tiden. Det låter hemskt mycket, tiden går fort och jag blir gammal. När jag var liten var jag känslig, det är sant. Betyder det att jag fortfarande är känslig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar