söndag 16 november 2008

Vinter på kommande?

Hejhej! Det verkar ha kommit snö överallt på Åland förutom här... Jobbigt. Imorgon tänker jag i alla fall inviga min nya vinterjacka från ellos som jag köpte redan i augusti. Man fick 30% billigare då nämligen.
Efter skolan imorgon ska jag till stan eftersom jag har bild och form på kvällen. Mattias ska komma med och köpa några julklappar också! Hoppas att det kommer lite snö här också. Men nu vet jag inte om jag har något mer att skriva, kort, kort inlägg. Som alla vet om ni har läst min blogg, eh... Det har ni kanske inte men jag älskar Harry Potter videor på youtube! Man hittar alltid någon bra låt då. Så jag lämnar er med Alexz Johnson - Don't you dare. By the way, hoppas att det kommer lite redigare med snö i vinter så jag får skida! Jag som hatar att skida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar