måndag 25 augusti 2008

En blandning för mycket tankar och för lite sömn.

Det är något konstigt med mig. Jag blir på dåligt humör så fort jag är hemma. Eller inte HELA tiden, men en stor del av tiden. Det börjar bli jobbigt snart, jag tänkte nästan skippa att skriva det här inlägget. Jag borde sluta tänka, det är farligt för min mentala hälsa... I och för sig, jag vet inte, men det verkar lite så ibland.
Allt känns så meningslöst, och ibland blir jag bara typ ledsen. Jag tror att det är en kombination av för mycket tänkande och för lite sömn, därför borde jag spela gitarr nu. Då koncentrerar jag mig på det och kopplar bort alla tankarna mina.
Dessutom slogs jag av en lite intressant tanke idag också. Då drömde jag världens äckligaste dröm inatt, vissa delar påminner mig lite om saw filmerna och bara lite sådör by the way så brukar jag inte drömma sådana drömmar. Vad händer med mig!?... Ingenting. Men nu ska jag sluta då, hejdå mina kära läsare. Eller min käre läsare... Jag tror inte att så många läser min blogg, heh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar