onsdag 13 augusti 2008

Pastellkritor.

Jag fick mina pastellkritor igår! Så nu håller jag på och ritar lite, det blev at rita av ett vykort med en röd/orange lija. Det är så roligt att använda färger, därför antar jag att det blir en paus på blyertsfronten. Svartvitt alltså, pastellkritor är roligare... I och för sig olje pastellkritorna var också ganska roliga, men de är lite klottiga. Jag tycker om de där starka färgerna.
Idag har jag och Agnes gjort glass. Jag har i princip använt upp ett helt paket ägg på grund av min tövlighet när det gäller att dela vitor från gulor. I och för sig så failade jag bara på ett ägg, men då failade lite till också. Nåja, det blir i alla fall efterrätt ikväll. Nu ska jag fortsätta med min pastellkriteteckning! Yeay, hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar