måndag 11 augusti 2008

Sänghimmel!

Nu tror ni att jag inte tänkte skriva något igår, va?! Men där hade ni fel. Igår kväll satt jag och skulle skriva det här inlägget. Då plötsligt slår datorn av. Den var överhettad... Kokhet typ, så att då orkade jag inte vänta tills den svalnat och lägga på den igen helt enkelt.
Här på bilden ser ni min... Sänghimmel? Som jag köpte i Åbo. På grund av att jag ville lägga upp den så städade jag rummet och ändrade om en hel del igår också. Wuuh, jag köpte en illrosa filt och ett nytt prydnadskuddöverdrag också.
Ehm... Jag köpte inga kläder överhuvudtaget, men lite pennor och en kalender blev det i alla fall. Och oljepastellkritor.
Jag började fixa en ny header igår så jag kanske ändrar min design igen nu då. Den här var ju trots allt lite tillfällig. Fast det suger att solen skiner idag och nu ska jag sluta, hejdå!

4 kommentarer:

  1. Vad fräsigt. Det ser ut som den där flickkammaren jag såg på ett museum i Lovisa. Fast det var förstås mer rosa.

    SvaraRadera
  2. Okej. xD Jo, jag tyckte faktiskt att det blev ganska fint.. MUAHAH!

    SvaraRadera
  3. va mysiig! :DDD ja vill okså ha en sänghimmel! haha. :D:D::D

    SvaraRadera
  4. JA VET! Mitt rum med sänghimmel är jätte mysigt. :P

    SvaraRadera