fredag 1 augusti 2008

Within Temptation.

Hej. Mitt favoritband är Within Temptation. Jag VET, jag har skrivit om det tidigare. Men trots att jag inte alltid har ork att lyssna på dem eftersom jag kanske har lyssnat ut låtarna lite. I och för sig nu har jag en bunt låtar som jag inte har haft tidigare också, singlar samt bonuslåtar o. dylikt.
Men förtillfället sitter jag och lyssnar på musik på winamp och så kommer en Within Temptation låt. Närmare bestämt den här; Within Temptation - World of Make Believe. Just då känner jag att jag älskar den låten. Ja... Jag ÄLSKAR HELA WITHIN TEMPTATION också. Sen inser jag hur meningslöst det är, men låtarna är underbara.
By the way, till julklapp tänker jag önska mig en ny WT-dvd. The Black Symphony hette den. Jag prenumererar till och med på deras nyhetsbrev! Så nu vet jag sånt där också. Är det inte härligt? Jag, ett riktigt Within Temptation fan.
HAHAHAHAHAHAHAAH!! Det där lär lite, LOL, men jag kan bli så när jag skriver, fast i och för sig, det jag skrev är ju sant.
Tänka er, jag lade t.o.m. ut en bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar