onsdag 13 augusti 2008

Jag väntar.

Nu borde jag sova, men istället tänker jag sitta här och känna mig ensam. Fast först så ska jag be om ursäkt för att musiken startar automatiskt, det var inte meningen, MEN, jag orkar inte ändra det nu... Och jag förstår om ni är chockade över vad som finns med på playlistan. Rihanna... Eamon!? Duffy... Det enda förståeliga är den där David Cook, det andra är den okända och skrämmande sidan av min musiksmak. Eller helt enkelt låtar jag blir ledsen av, egentligen.
Ooh, nu har jag två favvar på min bild på dA. Men tänk, nu sitter jag här i väntan på liv. Jag väntar på mitt liv istället för att gå ut och hämta det. Fast det känns lite svårt på Simskäla, man ligger som i en bubbla... Eller något, jag vet inte, men man är skiljd ifrån resten av världen. Snart orkar jag inte, men jag kan ju rita. Och vänta, vänta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar