onsdag 20 augusti 2008

Kort och gott eller LOL.

Ooh, det här blir nog ett kort inlägg! Har inte riktigt lust att skriva så mycket nu, och det blir ju lite mindre tid när skolan har börjat också. Men jag ska nog lägga upp den där bilden jag har ritat någon dag också, när jag orkar... Jag läser en bok som verkar riktigt bra nu för tillfället också. "Den hungriga prinsessan" heter den och är skriven av Christina Herrström. Trots att jag bara just har börjat med den så rekommenderar jag den. Den är så att man VILL läsa den. Dessutom är den min. Köpte den för kanske 50 cent? Eller 1 euro på loppis.
Idag fick vi en ny mattebok, fast vi får använda den från förra året också. En svensk gymnasiebok... Lite svårare än den vi fick nu. Men det är jätte roligt med en lätt bok! Då kan man räkna, tala lite OCH skratta bort timmarna. Fast nu låter det som att jag är dålig på matte och så. Men jag har faktiskt 10 i det. Så liiiite bra är jag nog.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar