söndag 24 augusti 2008

Gå-och-dränk-dig-Sophia-humör.

Såhär vacker är jag idag. En bild säger mer än tusen ord, det där är alltså mitt humör idag. Solen skiner och det vet vi ju att jag inte tycker om...
Nu kanske ni tror att jag är helt omedveten om att jag inte har skrivt något inlägg på hela TRE dagar. Men det vet jag, och jag har inte glömt bort min lilla blogg. Det är såhär att på torsdag var jag till stan och sen orkade jag inte vara vid datorn när jag kom hem, på fredag slog datorn av när jag hade tänkt skriva på kvällen och då orkade jag inte lägga på den igen och igår orkade jag inte skriva med flit. Nåja, nu skriver jag i alla fall! Fast inte om något vettigt dock.
Det är inte bara helt på random jag har med en gitarr på den där bilden, för jag har faktiskt varit på gitarrspelar humör de här dagarna. I och för sig, nu är jag på gå-och-dränk-dig-sophia-humör istället... Det är lite tråkigt.
Men jag dör! Tyvärr så tänker jag inte berätta varför, det är bara fånigt och det spelar ingen roll om det är fånigt eller ej, jag tänker inte säga någonting. LOL. Cp jag är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar