måndag 18 augusti 2008

Yeah, mitt hår har blivit ljusare och...

Sådan syster sådan bror... Äh, tror jag väl inte. Men vi var lite konstiga när jag tog bilden, och nu går den till historien som nummer tre i min serie svartvita-konstiga-bilder. VISNINGSBILDER. På msn, ja. Jag vet att jag är jätte cool, heh.
Nu går jag i 8D och det är väl trevligt. 8D ser ut som en smiley. Vår ena klassföreståndare har brutit foten när han spelade fotboll med sina barn och jag höll på att inte känna igen Lydia.
Annars är väl det mesta sig likt. Som det brukar, lite annorlunda men precis som det är. Och visst finns det saker som irriterar mig, det finns det. Men det blir bättre, men jag tänker inte bli så. Nu förstår ni inte det här och det är meningen. Det var i alla fall skönt att se lite människor igen och Martin undrade om jag hade blekt håret. YEAY! Det betyder att mitt hår har blivit ljusare.
Agnes och Henrik har börjat ettan idag också. De börjar också bli stora... Fast trots det så kommer de alltid att vara lika små. De har ju inte ens fyllt sju ännu.
Imorgon har jag gymnastik och det är inte sådär jätte trevligt, men bättre än att ha det på fredag! Skolan är bra, för då hinner man inte tänka på vissa saker. Hejdå, nu ska jag gå ut och gå en sväng.

2 kommentarer:

  1. HA HAA sophia kan it du ta kort i din skola, haha ja vilse hur den seer ut! ja föresteller mej tegel på väggarna, HHAHA

    SvaraRadera
  2. Vi har bara vitt tegel på halva väggarna. :P

    SvaraRadera