lördag 2 augusti 2008

Man borde lära sig HTML.

Jag älskar att vara överaktiv. Eller, äh, jag vet inte. Nåja, jag har lagt till Frida och Erikas bloggar i min blogglista nu i alla fall. Ifall ni har lust att läsa något annat än det här. Sen så har jag också lagt till en till, en "designadinblogg-blogg"... Fast det var bara för att jag tänkte att det kunde vara roligt att läsa, ifall det skulle vara något man skulle vilja ha någon gång, av det som han förklarar. Jag skulle vilja vara bra på HTML och sånt, men jag klarar inte av mer än att ändra min blogg såhär lite. Det är tråkigt! Så, jag hoppas att man blir lite bättre med tiden kanske, om man provar sig fram. Fast egentligen borde jag väl lära mig HTML från grunden, så att jag faktiskt skulle kunna det, men det är också tråkigt... Men det här blev ett ointressant och tråkigt inlägg. Hejdå.

1 kommentar: