måndag 11 augusti 2008

Jag är en... Prinsessa! Säger jag.

Jag är TRÖTT. Hela jag är trött. Så här ligger trötta jag i min prinsessäng och lyssnar på radio x3m. Jag är kanske en prinsessa... Om jag var en prinsessa så skulle jag vara en Aes Sedai (läs på wikipedia) prinsessa, som Elayne. Fast jag gillar Egwene mer än Elayne. Men jag skulle behöva ett coolt namn i min egenskap av prinsessa.
Så här sitter jag och härskar i mitt rike, också kallat mitt rum. Jag ska byta ut min playlist snart och då kommer ni att bli chockade över... Ja, ni får se.
Men det är varmt här i mitt vackra prinsessrike! VARMT VARMT!
Jag är så gott som klar med min nya design. Jag ändrade ju inte så mycket... Men visst älskar ni den ändå. Sådär lite lingonskogstyle, det måste man väl älska såhär i skolstartstider. Vad tycker ni? Den är väl bättre än den förra? Dessutom så ska jag ha ett prinsessnamn. Och så att ni vet så säger vi att det här inlägget skrevs i ett ögonblick av sinnesförvirring. Så är allt bra. Hejdå!

2 kommentarer:

  1. SPAM-patrullen/patrullanten säger: Den påminner lite om trollskogsbloggen, som du hade förr. Du har rätt, lingonskog. Temat passar lite till ditt prinsessinlägg, hah.

    SvaraRadera
  2. SPAM-patrullant? Sen när? (lite btw sådär bara)
    Jo, jag tror att jag tycker mer om trollskog... Än om svartvita ögon. Ja, min nya design passar mitt prinsessrum... MUAHAHAH!

    SvaraRadera