torsdag 7 augusti 2008

Regn, regn, jag vill ha regn!

Jag känner mig lite oaktiv idag, eller igår också för den delen. Liksom, bara ETT inlägg per dag?! Det är väl lite väl lite eller? Jag har i alla fall bakat Moccatårta idag, och spelat yatsy med Henrik. Ibland känner jag mig som en bra barnvakt, det är roligt. Enligt tv4:as väder så ska det regna imorgon. Två millimeter. Det betyder att jag överlever en dag till, jag behöver regn. Mitt felsäkra läge behöver regn. Jag är nämligen på felsäkert läge nu, heh.
Dessutom så är jag osaligt trött, i benen och armarna samt huvudet. Det måste regna imorgon! Annars går det inte, det går INTE. Hoppas att det regnar i Åbo på lördag också, eller att det i varje fall är kallt. För jag vill ha en ny tröja som jag har... Imorgon blir det nog att sandpappra mina blå jeans tror jag. Ännu ett meningslöst inlägg... By the way, jag är trött i ryggen också, och armarna.
Dåligt formulerat är antagligen det här också.
Jag har nog något fel tror jag. Jag inbillar mig en massa saker. Som att jag inte kommer att orka existera om det inte regnar. Fast det känns ju så, men det kanske inte är så. Äh, nu ska jag sluta plåga er, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar