torsdag 7 augusti 2008

Jag nördar mig och fyller i ett test.

Jag har väldigt tråkigt nu, så istället för att plåga mina bevakare på bilddagboken så plågar jag er kära läsare. Ehm, jag önskar att mer mänskor (det finns faktiskt något som heter mänskor, fastän jag föredrar människor) skulle läsa min blogg. OCH KOMMENTERA! Ni måste kommentera, ni är helt enkelt tvungna!

2008: Det ultimata testet, alla måste göra det..
FRÅGOR

Ditt fullständiga namn: Anna Sophia Lundell
En hemlighet du nu tänker berätta: Jag är knäpp, på riktigt.
Någonting du vill att alla ska veta: Det är jättefint väder nu, ni skulle se hur fint det är! Nästan igendimmat över sjön av allt regn.
En vän du älskar: Jag tycker att det är svårt att använda ordet älska.
Någonting du vill ändra i världen: Jag försöker komma på något, men jag kom inte på något som jag verkligen vill. Det betyder inte att jag tycker att krig är bra och så, men jag brinner inte för att ändra på det.
En dag du alltid kommer minnas: Det finns många dagar jag alltid kommer att minnas.
Någonting du ser fram emot: Lördag.
En vän som vet mer om dig, än någon annan: Jag skulle inte vilja kalla Mattias en vän, men han vet en hel del om mig jo.
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Det beror på.

ÄRLIGHET

Har du sagt hora till en lärare: Nej.
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nej.
Tar du droger: Nej.
Har du svikit någon: Jo.
Har du tänkt tanken att mörda någon: Inte seriöst.

FRAMTID

Vill du ha barn: Jo.
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Antagligen mer än tillräckligt bra. Om jag nu inte skulle bryta ihop eller något av all press jag lägger på mig själv innan nian.
Vill du gifta dig, och med vem: Jo, till slut har jag kommit underfund med att jag faktiskt vill gifta mig. På det andra, time can tell.
Finns det någonting du vill göra innan döden: Det finns det, ja.
Är det någonting du absolut vill undvika: Jo, det finns det.

KÄRLEK

Tar du kärleken på allvar: Det gör jag oftast, men inte alltid.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: För vissa ja.
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: Det tror jag, eftersom det finns många många som har gjort det.
Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två var gifta och ha barn: Nej.
Är du singel: Ja.
Vill du vara tillsammans med någon: Jag vet inte, kanske, kanske inte. Men jag antar att det skulle vara trevligt.

RÄDSLA

Känner du att någon/några går för långt ibland: Inte så att jag tänker på det.
Har du känt att någon förföljer dig: Nej, inte riktigt seriöst.
Har du blivit överfallen någongång: Nej.
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Det har hänt.
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Klart att det finns!
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: Nej, hurdå uppfatta mig fel? Jag får folk att uppfatta mig som de gör, trots att jag kanske inte vill att de ska uppfatta mig så.

LYCKA

En enda fråga, ett enda svar..

Är du lycklig: Ja, det måste jag ju vara. Jag kommer alltid att svara ja på den frågan. Trots att jag känner mig väldigt olycklig ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar