fredag 1 augusti 2008

Värdelöst fjortis test!

Jag hittade det här testet på bilddagboken:

Har du levt tonårslivet? (ONLY GIRLS)
[ ] hoppat bungyjump.
[ ] kysst en/flera utav samma kön.
[ ] Haft one night stand.
[ ] Ramlat av en stillastående stol.
[ ] Gjort nått olagligt.
[ ] Rymt hemifrån
[ ] Slagits
[ ] Blivit kär .
[ ] Haft trekant.
[ ] Skrattat åt dej själv när ingen är i närheten.
[ ] Kört bil
[ ] Fått Mens.
[ ] Haft sex
[ ] Kört moppe.
[ ] Hållt på med 2 olika killar samma kväll.
[ ] Piercat/tatuerat mej.

1-4 = Meningslöst liv!
5-7 = Du har mycket kvar att lära
8-11= Bra , lyckat liv.
12-15= PERFEKT! ditt tonårsliv är levt bara vuxen livet kvar.Jag fick någonting runt 5-4, alltså meningslöst liv/du har mycket kvar att lära. Så wtf?! Jag medger att jag tycker att mitt liv är meningslöst ibland, MEN det har med andra saker att göra. Liksom, måste man bete sig på det där sättet för att ha "ett lyckat liv"... Seriöst? Kan ju hända att vissa tycker det, men det är ju individuellt vad man själv tycker att är viktigt och roligt. ALLA människor är inte fjortisar nämligen. Gaaah, jag blir knäpp på tröga människor som faktiskt tror att jaa... Dom som gjorde det där testet från början, TROR dom verkligen på det där? I och för sig man får ha olika åsikt, men värdelöst fjortis test e min!

1 kommentar:

  1. Har du msn?
    Lägg till Californiasurferforreal@hotmail.com

    :D

    SvaraRadera