torsdag 31 juli 2008

Min... Tumnagel!

Bara för att vara en aktiv bloggare så tänker jag skriva ett till inlägg nu. Men, jag har anledning till det... Min vänstra tumnagel har nått den aktningsvärda längden 1 cm! Är det inte underbart? Sist jag mätte den så var den 0.9 cm faktiskt. Jag tänkte nästan lägga in en bild men jag orkade inte ta någon. Jag beklagar. By the way, är mina inlägg för korta, vad tycker ni? Jag skulle uppskatta om någon ville vara snäll och svara. ALLA som läser det här ska svara. Bara så att jag får se vem eller hur många som läser det. Tjopp, tjopp, svara!

2 kommentarer:

  1. Personligen gillar jag lite längre inlägg, så länge de är ordentligt skrivna och inte fyllda med en massa lixom ba asså-språk. Men som någon sagt: Variation förnöjer. Man kan ju alltid variera sig lite. Långa ibland, korta ibland.

    SvaraRadera
  2. Jo, men jag har skrivit för många korta! Jag måste nog skriva några långa någon dag. Iofs när jag har suttit och ändrat sådär så har det kanske inte blivit tid, eller ork kvar till det förstås.

    SvaraRadera