söndag 20 juli 2008

Härliga musikvideor(?)

Vad kan man säga. Det är töntigt. Det är nördigt ...
MEN JAG ÄLSKAR HARRY POTTER VIDEOR PÅ YOUTUBE. Jag menar, för det första så är ju lite harry potter alltid trevligt, det påminner mig om när jag läste böckerna för snart två år sen (inte den sista då förstås som jag läste för snart ett år sen blir det väl.) och det är ju mysigt. Jag längtar tillbaks till den hösten, tro det eller ej. Jag var ful, osocial och jag hade inget liv - nästan som nu. Men skillnaden är att då hade jag närmare till biblioteket, OCH det biblioteket var bättre. Ni vet höst + böcker + fredagkväll... Kan det bli bättre? Nej. Det kunde det inte, me i och för sig, harry potter böckerna läste jag inte på just fredagskvällar tror jag. Fast nu ska jag fortsätta.
För det andra så hittar man ofta bra låtar och så är det... Mysigt. Precis som jag sa. Det här var ännu ett meningslöst inlägg, men jag är trött nu.
Btw, rubriken blev konstig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar