tisdag 8 juli 2008

Från svart till vitt.

Titta vad duktig jag har varit! Jag lade t.o.m. ut bilder på min nyinköpta blus och scarf. Båda är från KappAhl, i och för sig så är de där shortsen relativt nya och helt oanvända också, men de är köpta på H&M. Hui, snart börjar jag låta som en modebloggare som lägger ut dagens outfit. Fast det här är inte dagens outfit, det här är den kommande söndagens outfit. Då är jag i Lettland, det är därför jag planerar vilka kläder jag ska ha, ni behöver inte vara rädda - jag gör inte sådant annars. Inte på så lång sikt i alla fall.
Den andra bilden här är lite konstig, jag vet... Det var inte meningen att den skulle bli så, men jag tog med den här för att kläderna såg fina ut på den.
En annan storslagen sak som hände idag var att jag bar en tajt tröja. UTAN en kofta till. Slå det ni! Jag har inte gjort det på jätte länge, på grund av att jag tycker att jag ser tjock ut då. Nu ska jag vara ärlig och ego också, jag tyckte inte att jag såg så jätte tjock ut idag sen då, egentligen ser jag tjockare ut i mina mer stora kläder, som ev. kan vara någon nummer för stora. Det blir bara så. Fast jag har börjat öva mig på att inte köpa för stora kläder och tröjan jag köpte idag är inte för stor, utan passlig.
Jo förresten, jag var ju till stan (Mariehamn, om man nu kan kalla det stad.. -_-) idag förstås. Jag köpte också en grå tröja second hand, men jag passade inte så jääätte bra i den.
Det här inlägget blir ganska långt... Bara en sak till. Från mörka färger till helvitt! Vitt istället för svart och mörkblått som jag har brukat ha i över ett år nu. Nåja, nu ska jag sluta. Det här började bara handla om kläder, kläder och kläder. (Om man nu skulle läsa det här, så fååår man ju faktiskt också väldigt gärna kommentera! :>)

Jag tycker om Within Temptation. Fin låt av dem: Within Temptation - Say My Name
You will find me in the world of yesterday...

2 kommentarer:

  1. Naawh :)
    söt du e :D
    jag ska länka till dej (:

    SvaraRadera
  2. Nånej, men tack :D
    Okej :D jag kan länka till dig också, när jag lagar såndär länkar sen nån gång x)

    SvaraRadera