onsdag 16 juli 2008

12 timmars sömn!

Jag har failat. Jag blir visst trött, men det var bara det att igår gestaltade sig min trötthet på ett annat sätt än vad den brukar. Istället för att bli sådär sur och stingslig så kände jag mig helt vanlig på dagen, pigg nästan. Fast okej, jag var på datorn i princip hela dagen, men det var ju ändå planerat. Sen på kvällen så hade jag tänkt göra allt möjligt, kanske se på anime och gå ut och gå. Nåja, klockan åtta så kände jag mig bara lite trött så jag lade mig ner på sängen (bredvid ritblocket, suddigummen och pennorna) och tänkte att jag borde stiga upp och hämta datorn, men inte ännu, inte ännu...
Sen vaknar jag och det är mörkt i mitt rum så jag tror att jag har somnat precis som vanligt. Då skramlar något till bredvid mig. Pennorna. Oj, laallaala, jag somnade visst. Klockan var något runt halv två tror jag, så jag gick och borstade tänderna. Sen gick jag och sov igen och vaknade klockan åtta. Det betyder att jag nästan har sovit tolv timmar i natt! Det händer inte speciellt ofta.
Hoppas att min trötthet alltid gestaltar sig såhär, det är faktiskt att föredra framför att vara sur och otrevlig.
Nu har ni fått ett jätte intressant inlägg, eller så inte. Men det blev bara att skriva om det, dessutom tänker jag bjuda på en bild på mig som en sovande åtta åring. Liiite äldre har jag väl blivit, jag somnar inte framför teven längre, jag ser inte speciellt mycket på teve för den delen heller. Ni ska få ta del av min nördiga musiksmak också: Roxette - It must have been love. Tack & Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar