söndag 6 juli 2008

Jag vet inte vad jag ska sätta för rubrik.

Sådär, nu har vi just haft matgäster, eller de är här ännu, vi ska äta efterrätt sen tror jag. Men i alla fall, det där var första gången jag använda ordet matgäster, vanligtvis brukar jag bara säga 'främmande' (om ni är intresserade).
Det som är jobbigt med t.ex. en ny blogg är man är så överaktiv i början, och sedan blir det allt längre och längre mellan inläggen.
Nu vill jag också klargöra för att det inte är jag på min header (vad det nu heter), utan min kusin Karolinas spegelbild. Det är en bit av en bild jag tog på henne kvällen före midsommarafton vid en liten bäck under en bro. Bilden ser sådär magisk ut, och jag har faktiskt börjat måla av den också, fast det blir väl inte så jääätte bra...
Men jo, av erfarenheter från min tidigare blogg så lär den här bloggen väl mest handla om sådär smått tråkiga vardagliga saker, någon teckning som jag har ritat lär jag väl också lägga upp, samt någon dikt som jag har skrivit kanske dyker upp ibland också... Och nu säger jag inte bara det, men det skulle inte förvåna mig. Jag tenderar att bli lite ensidig och tråkig i längden, men ingen läser ändå min blogg, så det gör inget. Utifall att någon någon gång ändå skulle läsa, så uppskattas kommentarer! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar