måndag 7 juli 2008

Regn är vackert.

Överaktiva jag... Eller, det beror helt på vad man jämför med. Jag satt och kollade lite på några bloggar på metrobloggen som det hette, och där hade de inte bara två, inte tre, inte fyra, eller kanske fyra, och ännu mer inlägg per dag. Sååå överaktiv är inte jag, fast jag har lust att skriva i alla fall, problemet är bara det att jag inte vet vad jag ska skriva om.
Imorgon ska jag till stan och köpa en tröja som jag ska ha på söndag, i Lettland. Den måste matcha mina svart, grå, vit och ljusblå rutiga shorts, så för en gångs skull så tänkte jag införskaffa någonting vitt. Sen så orkade jag inte sy någonting idag, som vanligt. Vi var och plockade jordgubbar istället.
Nåja, det blev väl inget intressant skrivet här heller... Btw, det regnar. Härligt sommarväder! :>

Fin låt: Leona Lewis - Better in Time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar