söndag 6 juli 2008

Take me away

Nu är klockan sex minuter över tolv, så det blev inget tredje inlägg för igår. Jag började fundera på en sak, men jag kom just på att det bara skulle låta underligt om jag skulle försöka utveckla min tanke här så jag ids inte göra det.
Imorgon tänkte jag sy lite, jag hittade nämligen en oanvänd tröja av något slag som jag ska sy om och det innebär att jag slipper köpa en ny, som jag anser att jag behöver, tills jag far till Lettland på Torsdag kväll. Om jag är riktigt duktig imorgon och orkar, så ska jag lägga ut en bild på hur den blev... I och för sig, vem bryr sig? x)
Det här blev ett tråkigt inlägg, men jag ska i alla fall sova nu. Godnatt!

Det enda som skiljer oss åt är förfluten tid,
det enda som förenar oss är minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar