fredag 25 juli 2008

Till och från Frida & Erika!

Hej! Ursäkta för att jag inte har skrivit på ett par dagar. Men nu är det såhär att jag kanske faktiskt har varit lite social. Tänka sig, jag har varit till Frida & Erika i Hulta sen i förrgår. Jag tänkte att jag borde skriva något om att jag skulle dit, men det blev inte av. Det var i alla fall jätte roligt där, vi simmade bland annat, läste KP och böcker, simmade och var till stan och kollade lite på Rockoff. Utanför alltså, orka betala 30 € för att få gå in.
Jag lånade en bok av Frida också, "En andra chans" heter den och är skriven av Anne Cassidy. Den verkar bra tycker jag, skriven ur en lite intressant aspekt. (Om man kan säga så.)
Men nu ska jag fortsätta min fredagskväll med vindruvor och choklad. Vindruvor och choklad låter väldigt lyxigt, fast det ÄR väldigt gott också. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar