söndag 20 juli 2008

Fredag och Lördag.

Joo... Hej. Jag vet! Jag har inte skrivit något på två dagar, det är inte bra. Men det är nog främst för att jag har haft Karolina här, fast hon åkte hem idag. :/ Jag kanske ska berätta lite om vad vi gjorde. På fredag hann vi väl inte med så mycket, men vi simmade på dagen och på kvällen var vi på teater "Kvinnorna på Erkas", sen satt vi vid datorn till klockan ett.
På Lördag så skulle vi och handla till Mattssons, och då passade mamma också på att visa dagis (där hon arbetar förstås) för moster och Karolina. Sen när vi kom tillbaks så gick jag och Karolina och simmade till västra stranden. Det var ganska roligt för det blåste ganska mycket och var rätt så stora vågor, tyckte i alla fall vi. Så vi simmade och betedde oss som att vi var kanske tre år mindre än vad vi är. :) Men det var kul i alla fall. På kvällen firade vi Mattias som fyller imorgon, så min faster med familj kom också hit samt farmor och farfar. Sen gick vi och simmade igen, till samma ställe, och vi lyckades få Mattias övertalad att komma med! Det är duktigt minsann.
Men huuudå, nu har jag skrivit en dåligt formulerat inlägg och till råga på allt så låter jag som en svensk.
Arma skräp. Jag tycker inte om att skriva inlägg där jag berättar om vad man har gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar