tisdag 22 juli 2008

Jag tror att jag är lite... osocial?

Hej. Överaktiviteten har avtagit. Fast jag ska försöka skriva varje dag så länge jag inte har något annat för mig.
De här senaste dagarna så har någonting slagit mig. Lite skrämmande upptäckt kanske, och jag vet inte om jag har tänkt på det här tidigare, vad ska jag minnas. Det är min oförmåga till att vara social, eller så ska man nog inte säga, utan det är det att jag inte känner så stora behov av att umgås med kompisar såhär på ledigheter till exempel. Och även om jag skulle vilja så orkar jag helt enkelt inte och tycker att jag kan vara ensam lika bra. Det här är väl en sak för sig, problemet är vad detta kan komma att resultera i. Liksom, jag kommer inte att kunna hålla kontakt med folk, eller lite kanske, om de är inne på msn. :) Jag är inte tillräckligt angelägen om att göra det, men jag vill ju ändå inte förlora kontakter. LOL, det där var äckligt formulerat. Så tacka vet jag skolan, men tänk sen? Vem vet, men skräp, det här blev underligt men det var nu bara något som jag kom att tänka på. Tack för mig!

2 kommentarer:

  1. Ja, att förlora kontakten med nära och kära kan te sig ödesdigert enligt media åtminstone. I den världen är du en potentiell mördare om du är inåtvänd. Antagligen ska man vara osocial på ett annat sätt då kanske.

    SvaraRadera
  2. Ehm, okej xD. Jo, det kan ju hända, jag kanske faktiskt förstår hur du menar.

    SvaraRadera