tisdag 29 juli 2008

Jag har inget liv, fast inte bokstavligt.

Jag fick lust att ladda upp den här bilden... Jag ser lite, ehm, ja, ni kanske förstår vad jag menar? Men jag tycker i alla fall om den där duken jag har knuten runt huvudet, om ni undrar. Den är från KappAhl och jag köpte den på rea. Jag skulle aldrig köpa en scarf annars.
För en stund sedan så tänkte jag att jag skulle gå, men jag har ändrat mig. Jag har suttit här inne HELA dagen förutom en liten tur till postlådorna. Och då jag var ute och åt hallon förstås. Nåja, jag tror att jag borde ändra mina vanor lite, för mycket dator för lite luft. Det skulle vara fördelaktigare med tvärtom tror jag...
Fast det var inte det jag skulle säga nu. Jag har fått lust att ändra på min blogg lite... Byta mall och göra en ny header och så. I och för sig jag har inte haft den här bloggen så länge, men jag har TRÅKIGT.
Hejs!

Btw, så att ni vet så är min blogg "under construction" för tillfället, jag fick för mig att jag skulle lära mig HTML just så bloggen kommer att vara på hälft lite ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar