onsdag 9 juli 2008

You will find me in the world of yesterday.

Jag kan inte låta bli att skriva ett till inlägg fastän jag just skrev ett. Jag har en skrivar-period nu nämligen. Eller, för tillfället är det nog mest för att jag har tråkigt (jag kanske borde sova istället?). Nu fick min blogg ett finare namn än Anna Sophia Lundell. Jag började just älska meningen "you will find me in the world of yesterday..." och just därför fick min blogg heta så. Ibland känns det nämligen som att jag finner mig själv in the world of yesterday. Jag började faktiskt älska hela låten, inte bara den där meningen. Underbar text och härlig melodi. Within Temptation är mitt favoritband. Det är Sonata Arctica också, men Within Temptation slår dem lite nog. I och för sig så har jag gillat WT längre än Sonata.
Nu har jag fått för mig att jag borde förklara lite mer om etiketterna jag sätter på de här olika inläggen. Alltså, ibland har jag ingen aning om hur jag ska kategorisera inläggen, så jag sätter bara dit något ord (eller dyl.) som kläder, teckningar, dikter eller någonting liknande. Och om jag inte kommer på någonting så blir det allmänt. Jag kan ju tillkännage att jag tänker kategorisera detta inlägg med Within Temptation... Nåja, konstigt är det och blir det hur som helst.
Sen en sak till om etiketter. Jag har en något märkvärdig etikett - meningar. Med den menar jag inte en mening, utan snarare en tanke som jag menar något med. Helt enkelt något jag menar något med. Men inte menar något vanligt, utan... Äsch, ni fattar vad jag menar? Säger vi. ^^,
Jag är dålig på att vara kortfattad, men jag ska sluta nu. Godnatt & Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar