tisdag 29 juli 2008

För femton år sedan...

Ah, tredje inlägget för idag. Men jag har tråkigt samt ingenting att göra. Därför så tog jag en lista som jag råkade hitta, jag vet att listor är tråkiga, fast den här var ändå LITE kul.

För 15 år sedan (1993)
Var Mattias en lycklig liten pojke som inte hade någon jobbig lillasyster. Ännu!
För 10 år sedan (1998)
Tyckte jag att Mattias var stor och han var SJU år, jätte stor jo. Men! Jag kunde t.o.m. tänka klart, så det är ju alltid något.
För 5 år sedan (2003)
Vågade jag inte hoppa från femman i Molpe längre, vilket jag gjorde föregående år.
För 3 år sedan (2005)
Hui, nu blir det att tänka. Äh, jag måste se på några gamla bilder. JA! Nu vet jag. Jag gjorde en jätte fin present åt Mattias när han fyllde år. Jag lindade in paketen och sen lade jag ihop alla med hm, hoprullat presentpapper mellan... Det blev i alla fall som en orm som hade ätit upp sakerna han skulle få av mig. Eller, det var vad det skulle föreställa.
För 1 år sedan (2007)
Hade jag väldigt blont hår. Och kajal. Och emo kläder.
För 3 månader sedan (april 2008)
Hade jag just fyllt år, och dessutom hade jag för en gångs skull kanske börjat längta LITE till sommaren. (Vilket jag inte brukar.)
Igår (måndag)
Ritade jag och plockade hallon.
Idag (tisdag)
Har jag ritat lite och varit på datorn. Förövrigt så har mina efterlängtade tröjor från H&M och ellos äntligen blivit beställda!
I morgon (onsdag)
Ska jag, eller vi, iväg till min faster samt kusiner på Föglö. Så ska jag dammsuga mitt rum också.
Om ett år (2009)
Är jag jätte smal (åtminstone smalare) och har långt hår i min naturliga hårfärg. Sen har jag bara ett år kvar av högstadiet, wiieh! Och lite annat.

Jag borde nog skaffa mig något intresse, annat än att vara på datorn...
Men sådär annars, KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA! Ja, eller, om det finns något vettigt att kommentera då. Eller om det finns någon som läser och kan kommentera. Det skulle vara... Trevligt.
(Ni får förbereda er på ännu ett inlägg sen idag också. Jag vet. Ö-V-E-R-A-K-T-I-V.)

1 kommentar: