torsdag 17 juli 2008

KAROLIINA!

Där är Karolina! Eller hon är här. Jag tänkte bara så att ni vet, dessutom så tror hon att det är något fel med hennes näsa i profil. Men det är det inte och det ser alla utom hon själv. Hon kom ikväll och ska vara här ända tills på Söndag. :>
Btw, ifall någon undrar så är det ju också, somsagt, Karolina som sitter där på min header också. Maha, jag tycker inte att världen suger längre nu, fast nu ska jag sluta. Ha det så bra, jag ska väl försöka skriva något imoron också. ^^

1 kommentar:

  1. Hej Sophia!!
    Det var jättekul att få snacka med dig, och din kusin, ni är båda jättetrevliga. Hoppas att ni hade lika kul son jag på fredagen. Tyvärr så var jag tvungen att åka till Suomi på lördagen. Jag glömmer er aldrig, Puss, Kram från //Kent

    SvaraRadera