torsdag 10 juli 2008

Till Lettland!

Jupp, ikväll far jag till Lettland, somsagt. Men jag har inte berättat varför jag ska dit ännu, för det är nämligen så att min farbror Mikael ska gifta sig med Solvita som är från Lettland förstås. De gifter sig på Lördag och vi kommer fram till Tukums först på Fredag kväll. Så vi är där på Lördag och Söndag och sen på Måndag far vi hem, fast vi är först hemma på Tisdag morgon. Det blir väl då jag skriver någonting igen.
Den här bilden föreställer förstås dem och jag har förstås ritat den lol. Till ett sånt där "bröllopsblad" som mamma lagade. Jag är relativt nöjd med den här teckningen, men jag borde lära mig att rita med lite mer kontrast, det skulle få bilden att se mer realistisk ut. Den var jobbig att rita i alla fall, det tog så länge och jag hade så kort tid på mig. Gaah, hela det här inlägget är konstigt formulerat och konstigt sådär annars.
På www.sophelia.deviantart.com så finns mera teckningar, om någon bryr sig. (A)
Men ha det så bra, klockan... 22.15 far jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar